Escada Sorbetto Rosso

18:23:00

  Cu bucurie am primit vestea lansarii noului parfum din colectia ESCADA - Sorbetto Rosso!
Editie limitata 2018, proaspat lansat Sorbetto Rosso anunta venirea sezonului cald si odata cu el vacantele mult asteptate.  Traditia Escada a parfumurilor de vara in editii limitate a luat nastere in 1993 si cu aceste arome am calatorit deja in jurul lumii. De data aceasta Escada sa inspira din frumusetea Italiei si mai precis, coastei Amalfi.... Spiritul efervescent al Italiei, soare, aromele ametitoare a citricilor, vacanta la superlativ - la asta te va duce gandul cand vei simti Sorbetto Rosso!

 
Eu deja simt adierea vantului in par, mult soare, mare si gustul imbietor de fructe. Vacanta mea a inceput odata cu lansarea acestui parfum.

Parfumul imbina notele de fructe si prospetimea apei marine. Nota dominanta este fructata, de pepene verde. Sa deschide cu gust delicios de para, citrice si calona[ ingredient sintetic in parfumerie ce reproduce nota de pepene verde, un ingredient popular in compozitia parfumurilor marine].
Cu acest amestec de note la baza ramane mosc, ambra si pralina... O piramida complexa, un parfum juicy, vesel si stralucitor, ca o vacanta in Italia pe care nu o vei uita niciodata!

 

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Miroase minunat, exact a vacanta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Citind articolul m-ai facut sa mi-l doresc dar nu stiu daca mi-l pot permite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Prafumelul arata interesant, se observa ca este un parfum usor de purtat, fresh. Chiar sunt curioasa de aroma lui. 😊

    RăspundețiȘtergere
  4. Alex ma întreabă unde avem pepene când mă dau cu el.😂 Toate parfumurile Escada să vină la mine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place super mult cum arata! Si miroase fain!
    Abia astept sa ii testez si persistenta!

    RăspundețiȘtergere